FacebookVKontakteПодписаться на RSS

Круглый стол на тему "Социальное партнерство как фактор эффективной защиты прав потребителей" состоялся 27 ноября 2013 года (далее укр. языке)

Дотримання та захист прав споживачів сьогодні є важливим завданням для забезпечення високого рівня життя громади та сталого розвитку України.

/Files/images/DSC07587.JPGСаме під таким гаслом у Запорізькому національному університеті відбувся молодіжний захід «круглий стіл» на тему: «Соціальне партнерство як фактор ефективного захисту прав споживачів».

На «круглому столі» розглядались питання щодо проблем дотримання прав споживачів та розвитку міжсекторного соціального партнерства як фактору який вливає на їх захист.

Організаторами цього заходу виступили:

- Постійна комісія з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів Міської молодіжної ради при Запорізькій міській раді.

- Факультет соціології та управління Запорізького національного університету.

- Регіональний молодіжний еколого-краєзнавчий Центр «СВАРОГ».

- Запорізька громадська організація «Центр розвитку кар’єри «Професіонали».

Партнерами з проведення «круглого столу» виступили:

- Відділ по роботі з молоддю та сім`єю Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради.

- Інспекція з питань захисту прав споживачів у Запорізькій області.

Учасники «круглого столу», які представляли три сектора суспільства: органи влади, бізнес-структури та громадські організації визнали, що в рамках ефективного співробітництва необхідно:

1. Розробити та впроваджувати комплексну інформаційно-освітню програму з питань підвищення інформованості про права споживачів та механізми їхнього захисту серед громадськості, особливо серед молоді Запорізького регіону.

2. Систематично залучати засоби масової інформації до висвітлення вирішення проблем, пов’язаних із дотриманням прав споживачів.

3. Сприяти достовірному інформуванню споживачів про якість товарів та послуг, які вони отримають від суб’єктів підприємницької діяльності.

4. Залучати активну молодь до просвітницької волонтерської діяльності, спрямованої на захист прав споживачів громадських організацій Запорізького регіону.

5. Сприяти підвищуванню соціальної відповідальності бізнесу перед споживачами.

6. Залучати експертів та науковців до вдосконалення діючого законодавства з питань прав споживачів та їх захисту.

7. Сприяти подальшому розвитку соціального партнерства у Запорізькому регіоні.

/Files/images/F (8).jpg

Отже, дотримання прав споживачів повинно стати предметом ще більшої уваги з боку всіх секторів суспільства, оскільки це сприяє формуванню середнього класу, стабільному розвитку рівня життя громади та вирішенню інших соціально-економічних завдань держави.

Кол-во просмотров: 205

Комментарии

Для того, чтобы оставить комментарий на сайте, залогиньтесь или зарегистрируйтесь, пожалуйста.